Sothys grupa
MŪSU UZMANĪBAS CENTRĀ – PROFESIONĀLĀ KOSMETOLOĢIJA
Grupa SOTHYS izstrādā, ražo un piedāvā kosmētiskos produktus un to izmantošanas metodes profesionāliem kosmetologiem (skaistumkopšanas saloniem, SPA, SPA viesnīcām).
Grupas SOTHYS uzmanības centrā – inovācijas, pētījumi, radoša pieeja jaunāko formulu radīšanā, kosmētiskās produkcijas detalizēta izpētīšana, uzlabošana un stabila kvalitāte.
Grupas SOTHYS produkcija ir pieprasīta pateicoties trīs plaši pazīstamiem kosmētiskiem zīmoliem:
Katram no grupas SOTHYS zīmoliem ir sava īpaša ievirze un filozofija, tomēr visus tos vieno rūpīga pieeja kosmētisko līdzekļu izstrādāšanai un ražošanai.
Vairāk kā 20 gadus atpakaļ grupa SOTHYS dibināja savu pētniecisko centru SOREDEC, kas apvienojot speciālistus no dažādām nozarēm, seko vienam mērķim – efektīvas kosmētiskās produkcijas izstrādāšana un radīšana.
Vēl viens svarīgs grupas SOTHYS virzītājs ir harmonijas ar dabu princips, kas nozīmē «zaļās produkcijas» radīšanu. Šim mērķim grupa SOTHYS dibināja savu eko-ciemu AURIAC. Šis unikālais projekts ietver sevī jau esošo botānisko dārzu, restorānu un butiku, un luksus klases organiska SPA izveidi. AURIAC ir neparasta zinātnes un tūrisma, dzīves pie dabas un komforta simbioze.
SOTHYS vēsture.
Leģendārā zīmola vēsture sākas 1946.gadā .Tad SOTHYS bija mazs Parīzes Skaistuma institūts, kur izredzēti klienti baudīja izsmalcinātus kosmētiskos līdzekļus, kurus radīja doktors Hotcs, izcils mediķis-biologs.
Par pirmo pagrieziena punktu SOTHYS vēsturē var uzskatīt 1966.gadu, kad Skaistuma institūtu nopirka grupas dibinātāja un prezidenta Bernarda Masa ģimene. Ģimenes biznesa galva pieņēma lēmumu pārvērst mazo Skaistuma institūtu SOTHYS pazīstamā zīmolā ar plašu sortimentu, unikālu ar savām profesionālajām īpašībām. Pēc šī lēmuma sekoja neatlaidīga darba gadi - tika izstrādāts īpašs kosmētisko līdzekļu izstrādāšanas un ražošanas veids, kā arī sejas un ķermeņa kopšanas profesionālo procedūru metodes. Ar laiku kompānijas popularitāte un produkcijas pieprasījums sāka augt.
Pagājušā gadsimta 70.-to gadu sākumā par kompānijas produkcijas ražotnes, pētnieciskā centra un eksporta un administratīvo nodaļu atrašanās vietu tika izvēlēta pilsēta Brive gleznainajā Francijas centrālajā daļā. Šī vieta netika izvēlēta nejauši, jo Korēzes reģions - Mas ģimenes vēsturiskā dzimtene.
Taču pašu rūpnīca kļuva tikai par sākumu kompānijas augšanai. Sākot no 70.-iem gadiem, SOTHYS produkcija sāka parādīties arī starptautiskajā tirgū. Rezultāti nelika sevi gaidīt un SOTHYS kļuva par starptautisku koncernu, tajā pat laikā paliekot par ģimenes uzņēmumu. Šodien SOTHYS ir pieprasīts 115 valstu tirgos.
Vienlaicīgi ar panākumiem starptautiskajā arēnā, SOTHYS produkcijas popularitāte pastāvīgi auga arī dzimtajā Francijā. SOTHYS Institūta vecais skatlogs vairs nevarēja apkalpot visus klientus un SOTHYS tika pārcelts uz Faubourg Saint Honoré 128 ielu.
Vēl viens nozīmīgs datums grupai SOTHYS – 1991. gads. Tas ir grupas jaunā zīmola - Bernard Cassière - radīšanas gads. Alternatīvais zīmols ar mūsdienīgu pieeju savas produkcijas radīšanai, neordināru ingredientu izmantošanu, dinamisku izaugsmi, jauniem pētījumiem – tas viss ļāva BERNARD CASSIERE izaugt par veiksmīgu kompāniju. Pēc 10 gadiem, 2001.gadā, SOTHYS iegādājas pazīstamu franču zīmolu SIMONE MAHLER un atkal paplašina savu darbību.
2004.gadā grupa SOTHYS dibina eko-ciemu AURIAC ar botāniskiem dārziem un pētniecisku centru.






Kas būs turpmāk?
Grupai SOTHYS ir bagāta, pilna notikumiem pagātne. Pie tam, vieni no kompānijas filozofijas stūrakmeņiem vienmēr bija inovācijas un attīstība. Pastāvīga kompānijas izaugsme, jaunu produktu izstrādāšana un pētījumi nodrošina kompānijai stabilu izaugsmi. Radoša pieeja ievirza pētījumus dabisku un augu ingredientu izmantošanas kosmētiskajos produktos sfērā. Tas savukārt pilnībā atspoguļo cilvēka un dabas harmoniskas līdzāspastāvēšanas iespēju, kas SOTHYS ir īpaši svarīgi. Viens no grupas SOTHYS svarīgākajiem plāniem nākotnē – Korēze reģiona ilglaicīga attīstība. Šī mērķa īstenošanai SOTHYS radīja botāniskos dārzus AURIAC, kas veicina tūrisma izaugsmi reģionā un intereses par dabu palielināšanos, kā arī restorānu ar vietējiem tradicionāliem ēdieniem un butiku, kas ir pilns ar Korēzes reģionam tipisku produkciju...